Nieuwe website en huisstijl

Vandaag lanceer ik de nieuwe huisstijl en website van Rien Krol communicatie. Met deze nieuwe uitstraling vertel ik ook mijn eigen verhaal nog sterker: vanuit communicatie jouw verhaal sterk vertellen.

Visuele kenmerken

In de nieuwe huisstijl komen een aantal belangrijke kenmerken nog sterker naar voren. Aan de vormen zie je bijvoorbeeld de ezelsoren die je in de beste boeken tegenkomt. Dat zijn de verhalen waar je snel naar terug wilt kunnen bladeren, die je wilt onthouden. Daarnaast zijn Scrabble-achtige letters een vast onderdeel van de huisstijl. Deze liggen door elkaar omdat de verhalen in je organisatie er vaak al wel zijn, alleen soms nog ongestructureerd. Ik ga op zoek naar die verhalen en breng er structuur in aan.

Een verhaal in full colour

Kleur. Dat maakt een verhaal compleet. Voor mij zijn die kleuren een perfecte aanvulling op het verhaal dat ik wil vertellen. Kleuren roepen namelijk bij iedereen, bewust of onbewust, associaties op. De kleur groen symboliseert groei en vernieuwing en tegelijk stabiliteit en duurzaamheid. De kleur paars contrasteert hier goed bij, maar roept ook de associatie op met innovatie, inspiratie en originaliteit. Zo zie je dus dat ik ook hiermee mijn verhaal vertel.

Doorpraten over jouw verhaal?

Aan de slag

Doorpraten over jouw verhaal?

Zullen we binnenkort eens doorpraten over de krachtige verhalen die er in jouw organisatie al zijn? Ik ga graag samen met jou op zoek naar die verhalen om deze te structureren en samen aan jouw klanten te vertellen.